Reklamační protokol
Vytiskněte tuto stránku a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.onlinekoralky.cz
Společnost: Lenka Koukalová
Se sídlem: U modřanské školy 144/8, Praha 4, 14300
Adresa pro doručení: U modřanské školy 144/8, Praha 4, 14300
IČ/DIČ: 61664189
E-mailová adresa: onlinekoralky@email.cz
Telefonní číslo: +420777447535
Spotřebitel (spotřebitel):
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
- Datum objednání: ________ datum obdržení : ________
- Číslo objednávky: ________________________________
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem _____________________ a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) _______________________________
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamační zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30dnů. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
V:---------------------------- Dne: ---------------------------- Podpis: ---------------------------